Total Pageviews

Friday, June 1, 2012

Kegilaan Realiti Artistik



Assalam, Pergh! dah lama seh aku tak post...rindu...
sibuk sikit la ..struggle nk mid year exam...

Abis peksa hari itu aku kluar gi bandar aku usha2..jalan kt bandar..pas2 terpandang cermin mata OKLEY...ala2 mcm yg atas 2...pergh..lawa gila..aku apa lagi tros amik....beli....pakai..
komen yg d'trima amat memberansangkan....
TETAPI!!! ada gak komen yg x gerek...mcm ni:

"woi...x gereklah..mcm old fesyen la...."
"Ni mesti pasar malannye..an? yg cermin celup 2 kan...ceremin celup2...(macam iklan).."


aku buat tak tahu je....aku terus bergaya....lol!

Tukar topikla....

balik cuti ini aku dipengaruhi oleh kakak aku...dia tunjuk pasal Mat Lutfi..... gerek seh...korang dah tengok belum...ni antara video nya...







gerekkan...di duduk kat Australia...belajar pasal arkitek gitula...

ok wasalam..nnti aku post lagi vid...dan entry...gerek...

GEREK SEH....Seni itu Artistik!

No comments:

Post a Comment