Total Pageviews

Friday, November 26, 2010

Hari bahagia aku...

Hari ini aku ada buat jamuan akhir tahun ngan budak-budak kelas sekolah agama aku..
best jugak aktiviti2 yang disusun oleh cikgu kelas aku iaitu Ustazah Mursyidahyang banyak bersusah payah menjayakan jamuan ini..


Aku rasa sangat teruja sampai aku lah orang yang datang paling awal iaitu seawal pukul 2.00 p.m......
(tak ingat nak tulis bahasa melayunya)...
Padahal majlis bermula dalam pukul 2.30-3.00 ...tapi aku sengal nak datang awal-awal..pastu menanguk di air keruh...hahahah~!


Apa lagi nak cerita he?
Aku rasa seronok sangat lah hari ini tak tahu lah kenapa... tapi memang syok gilerp!


Dan! Perkara paling best iaitu "orang itu" bagi aku buku yang sangat best lah..dari tajuk nya pun aku sudah ketahui..macam mana isi nya...(Don't judge the book by the cover)..heheheh~!
Aku kisah apa....

Nilah antara gambar aktiviti-aktiviti disana...


 AKU 
Magic Time for Thinking Ghostly!

 AIMAN 


 ADIB DAN AIN BARU DATANG


 MAIN APA HA?


 FATIHAH MUKE DIA BLUR GILERRP!


 AQILAH DAN IECA SEDANG BEBUAL SAKAN!


 MAIN POKER SEMNTARA MENUNGGU CIKGU

p/s: muka Ungku blur

 INILAH "ORANG TU"
SYAFIQAH NAMANYA....

 SMART SEH AKU...


 BERGAMBAR DIHADAPAN KFC


 DI DALAMNYA...


 PUAN GURU BESAR,
HJH.ROKIAH BINTI HAJI DERMAWAN


ADIB DAN SHAKIR


 TOLONG BETULKAN SPECTH AKU JAP...


 TUNJUKKAN ORANGNYA...


 HANA MELANTAK!


Fakhrul: TENGOK ITU GAJAH TERBANG!
(yang baju hitam)

 GAMBAR DARI BAWAH...


 FATIHAH DENGAN ZETTY
siapa nak nombor diorang minta dari aku...




KOTAK BERACUN KE?

MEGAT MENGGILA MINUM SOS CILI
this is real !!


 SHAKIR MENERIMA HADIAH DARI PUAN GURU BESAR


 ADIB PUNYA TURN...


UNGKU DAN SETERUSNYA...


Majlis tamat pada pukul 5.00 petang dan kemudiannya bersurai!

Inilah sedikit kisah-kisah hidup aku hari ini.....
yang buruk dijadikan sempadan yang mulia dijadikan pedoman hidup......

-IKHLAS DARI HATI-
-I'M YOURS 4 EVER-

Kalau nak tengok2 gambar yang lain pergi Facebook aku...thanx!
http://www.facebook.com/SyaKim98

No comments:

Post a Comment