Total Pageviews

Thursday, November 25, 2010

Kenapa dia , macam , Itu ?!

Hari ini second last peksa tapi dia macam lari dari aku...kenapa he?
Aku ada buat silap ke?
Ke aku tak layan dia?

Oh, Wahai Tuhan yang Maha Pemurah lagi maha Mengetahui......
Engkau bantulah hambaMu ini.....
semoga hati nya terbuka dan bisa menerima aku...

Tetapi kalau dia tidak mahu aku tidak kisah..kerana aku tidak mahu mengganggu hidup nya..
Serta aku tidak mahu membabitkan nya didalam hidupku yang serba bahaya ini......


Jikalau dulu dia berada disisiku ku ,,,sekarang mesti dia lebih memahami..

-Aku  Tetap Akan Menunggu Kamu-

4 comments:

  1. laen kali ko mzt lyn dye n hiburkn dye....
    jgn pk psl parkour jew...
    parkour ley tnggu ko tp dye mzt ko utamekn...



    -Freeze-

    ReplyDelete
  2. 1 word from me...
    dont let her be alone...
    make her happy...


    -Freeze-

    ReplyDelete
  3. accompany PLUSS taking care her always,

    ReplyDelete
  4. thanx guys n ladies sbb tros sokong aku...

    ReplyDelete