Total Pageviews

Saturday, November 27, 2010

Sejarah Hidup yang tidak mungkin aku lupakan

Hari-hari berlalu...Begitu juga musim yang berlalu...
Walaupun begitu, kisah-kisah kita masih aku ingati dan aku imbaui...
Tidak tahu mengapa aku berasa gembira walaupun aku hanya menerima pesana mu yang tertulis ayat-ayat yang berbaut sesuatu yang aku selalu impikan...Yang aku selalu impikan..Dan ia telah pun hadir dihadapanku...Aku tidak akan mengsia-siakan nya...Aku ingin selalu menatap wajahmu yang suci...
Tetapi sayangnya aku perlu menempuh hidup yang lebih jauh lagi...
Aku tidak peduli kerana untuk Mu.....

Duhai Si pari-pari...Diriku ini ingin sangat, kalau kita dapat bersama-sama selamanya.....
Duhai Juwita...Jiwaku ini berjanji akan menjaga awak dengan sebaiknya..........
Duhai Pujangga...Diriku ini sanggup berjalan dia atas bara api semata-mata untuk mendapatkan buah kristal ais.....
Duhai Intan Payung...Daku selalu berangan untuk hidup dengan awak......

TETAPI......

MASA...malangnya perjalanan hidup kita masih jauh...
REALITI...saya sedar bahawa kita memang saling mengharapkan sesuatu keajaiban yang indah diantara kita...

WALAUBAGAIMANAPUN JUA...

USAHA....aku akan tetap berusaha untuk mendampingi kamu...
KASIH...aku akan kasih awak sampai hembusan nafasku yang terakhir...


Aku yang engkau percayai ini sanggup menulis sajak ini khas untuk Dikau yang amat teristimewa..

Indah SyurgaMu

Jikalau ku terkapai-kapai diawangan...aku hanya akan melihat hanya satu sudut..iaitu,,,,,
Syurga Firdausi....

Dan aku selalu berharap akan meniti hari disana suatu hari nanti....
Dan aku berharap ada seseorang disisi saya ketika itu...
Dan orang itu benar-benar tulus terhadap diriku...
Dan orang itu jujur dan setia kepada ku...

Jika awaklah orang itu..alangkah indahnya saat itu....

Disaat mata tertutup..Putaran bumi berhenti...Arah Jam mula melangkaui Masanya...
Disaat itulah cinta seseorang itu masih berdegup walaupun nadinya sudah lama terhenti..

Keteguhan seseorang itu hanya lah pada imannya..
Oleh itu,
Keteguhan sebuah cinta itu adalah pada dasar kasih sayang sesama insan...

-Kata-kata pujangga ini khas untuk orang yang tersayang-


 
 Hanya untuk awak hati ini dimiliki....                                                    Duhai pengubat rindu hati....



1 comment: