Total Pageviews

Wednesday, December 1, 2010

Saat Keikhlasan dianggap Kasihan

Ikhlas, Itulah yang kata-kata indah yang pernah terlintas dibibit kata-katamu...
Tetapi, dirimu selalu menganggap keikhlasan itu suatu tanda kasihan terhadap dirimu...Sayangnya ,,,

Memang aku akui jelas adakalanya aku tidak adil untuk mu....
Namun...semua itu hanyalah mainan kehidupan dalam menghadapi kehidupan yang lebih mencabar...

Aku ingin kau tahu bahawa semua yang aku lakukan selama ini adalah ikhlas untukmu...
Walaupun engkau tahu bahawa keikhlasan itu tidak bisa dizahirkan dengan kata-kata malah 'ia' adalah antara kita dan tuhan...

Aku berharap yang engkau akan menganggap aku ini ikhlas terhadap mu...
Aku akan terus berusaha untuk menjuarai hatimu itu....

Buat selama-lamanya hungga aku sudah tidak hadir disisimu...
Selagi ada nyawa seluruh daya kan ku pastikan kau gembira...
Segala rasa cinta dan saat bahagia..Oh Kasihku....Ke Akhir hayat ku...

Jika kita ditakdirkan bersama dan takkan engkau ku persiakan...



-Nukilan Hakim KBR Crew-
-Chill-
-I'm Yours 4 ever-

No comments:

Post a Comment